10/7-11

Dagarna bara flyger fram... Nu är vi snart kommit till mitten av Juli! Har fortfarande ont i benen från igår haha så får se om det går att springa idag.. Även fast jag vill det känns det som en omöjlig uppgift just nu haha ..;D
Just nu sitter jag och kollar på Ariel! Haha barndomsminnen.. (: Kommer ihåg att jag älskade den lilla sjöjungfrun! =D
Sitter och tänker på alla som är utomlands och just nu ligger vid poolen och steker... Vill ju också!!! Men såg nu att mina knän har blivit ganska så bruna asså.. haha. Men knän brukar ju bli överdrivet bruna jämfört med resten av kroppen.. eller hur? :)
Ska möta mamma och christer i stan vd 1-tiden sen iaf så måste packa för en vecka där också.
Vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0