Visste ni...

Jag hatar när folk ska gå på falska människors dumma jävla lögnaktiga beteende!
Jag hatar när folk dissar så jävla fet-tydligt rakt upp i ansiktet på en
Jag vill skriva en succesfull bok
Jag har gått på ALLA AIKs hemmamatcher hittills i år.
Jag blir aldrig avundsjuk på tjejer, däremot på killar :$
Jag har en fätt snygg pojkvän!
Jag älskar att hålla på med hår, frisyrer, färg osv... =)
Hatar när folk säger "tål du inte ett skämt eller" när man vet att personen talade sanning, men visste att den skulle såra mig så da det som ett "skämt" bara för att få det ur sig.
Är så trött på människor som tror för mycket om sig själva.. "jag är mogen" jaja... whatever.
Slutar aldrig skratta åt Amis "Tvåååå timmar i veckan"
Älskar när föräldrar är fulla.. så jävla roligt!¨
Jag gillar faktiskt djur. Började storgråta av ett program på animal planet förut när dom sköt valar :'(
Att jag trivs i typ alla "normala" hårfärger. Men minst rött för det är svårt att matcha hah ;D
Jag gråter av frierier. Kan vara så otroligt fint!
7UP är min favoritläsk.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0