STOLT TJEJ!

Hihi! :)
Först gick jag ut o sprang i kylan (det började snöa då också! Helt otroligt..) Sen körde jag liite styrka och efter det har jag hållt på med min matteuppgift ( och den började jag med idag.. SUCK). Men nu är jag klar! Och är supernöjd med mig själv! :)
Älskar känslan av att få saker som tynger ens hjärta gjorda!
Nu finns det myycket i skolan som stressar en! SO, NO, Svenska, (har vi engelska läxförhör imorrn???), Franskaläxa, Bild, lära sig i musiken (för jag kan inte alls!)
Jaa... jag blir helt yr!
Men nu kom pappa hem från innebandyn iaf och det enda jag ätit på hela dan är såna där minidelicatobollar som man kan köpa på tunnelbanan! Så jag är VRÅLHUNGRIG!
Hörs kanske senare!
Pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0