SJUKAN SLÅR IN!

Kommer till skolan strax innan 9 och får då veta att BÅDE Hasse och Karin är sjuka. (musik och NOlärare). De två ämnen vi har fram till lunch. Jahapp.. Inte för att det drabba oss men SO-lärare var typ sen. Svenska lärare sen och nolärare och idrottslärar sjuka, så det har rådit kaos på vår skola idag!
Svenskan som vi hade efter lunch flyttades då till förmiddagen, så vi slutade nu vid lunch och hade bara 2 timmare lektion då vi förberedde bokredovisning och gjorde lite engelska.
TILL RÅGA PÅ ALLT
Ringde frisörsalongen och sa att min frisör var sjuk så en ny tid skulle bokas om senare :(
Det blev jag jätteledsen för!
Nu ska jag och Isabelle till stan en stund. Trooor jag ska köpa julklapp till mamma och sen ska jag äta med dem flesta på Subway ikv för att ta farväl av Karina som åker till Colombia i 5 veckor!
t-shirt från JC

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0