Pluggtime!

Efter skolan käka jag grillen, sen blev det plugg. Efter det åkte jag och Jens med Kristian och hans farsa o kollade på deras träning. Nu är jag hemma, och jag har nån jättekonstig hostning. Varje gång jag hostar känns det som att jag ska spy, coh det gör ont när jag hostar. Skitobehagligt, har aldrig varit med om. Kommer typ döö... Nu ska jag fortsätta plugga iaf.. uusch.. tror inte det kommer gå bra på det där provet asså.. :( Men det känns så onödigt för det spelar ingen roll om jag får G, VG eller MVG för jag får nog VG i slutbetyg vilket fall som helst... det måste vara så, ÄÄÄH FOKUS NU! Kram
Mina läppar var sjuuukt röda idag av någon anledning. Dom är så jäävla torra just nu. Alla trodde typ att jag hade läppstift... VILKET JAG INTE HADE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0