Längesen jag gjorde lista ;)

1. Vill du ta ditt ex tillbaka? Det blir jobbigt!
2. Civilstånd? Kristian
3. Har du någonsin förlorat en nära vän?
4. När var sista gången du verkligen skrattat? Typ igår kanske :)
5. Något är fel, den första personen du vänder dig till? Din mamma
6. Är det någon som inte gillar dig på grund av något du gjorde? Vet inte faktischkt
7. När var sista gången du grät mycket? Nåra veckor sen
8. Är det någon du vill göra allt för? Någon jag *kan göra allt för
9. Hur många kan du berätta allt för? Hmm.. typ 1-2
10. Har du någonsin sett en fallande stjärna? Ja
11. Har personen du senast höll händerna med betydelse för dig? yessir
12. Beskriv dig själv med ett ord? Bäst
13. Har du något som hör till ditt ex? Lika jobbigt..
14. Har du någonsin kysst någon av det motsatta könet? Ja
15. Favoritmat? Grillad mat på sommaren mmm yum..
16. Favoritlåt? Venne.. har börjat diggat Sean Paul ;)
17. Favoritfärg? Svart
20. Första kyssen? Med Kristian i.. 8an
21. Första strul? 8an
22. Första kram? pappa typ kanske, ungefär 1 minut gammal :P
23. Senast kram? Idag
24. Senaste meddelande från? Kristian som skrev "japp pääärooon"
25. Senaste person som jag någonsin sett? pappa
26. Mitt missbruk? Läsk..
27. Favorit butiker? H&M, Bikbok, stadium, åhlens typ
28. Vem jag berättar allt för? Ingen, Kristian kanske.
29. Favorit djur? Häst. Elefznt. Apa
31. Vem har mitt hjärta? Jag, hoppas jag. Annars är jag ganska död.
32. Favorit film? Typ sagan om ringen filmerna :P
33. En hemlighet? som ingen annan vet, nere i källarn har jag byggt en egen rymdrakt
34. Hur mycket bryr du dig om ditt liv, 0-10? hahahahha LOL
35. De flesta minnen med? Isabelle!
37. De hetaste person som gillade detta status? Han som snacka svenska bre.
38. Vem jag inte kan leva utan? Min familj
39. Vem förväntar jag mig att känna för evigt? Det vet man aldrig..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0