Daniel i mitt hjärta Bång!

Är så starstruck på Daniel Bång just nu. Asså jag lovar ni som inte sett han.. typ Amanda Wahlström, du skulle tycka han vr så jääävla snygg.
Grejjen är inte att jag tycker han är snygg (fast det är han.. galet) utan han spelar i gnaget och jag älskar gnaget.  Och att spela hockey är sjukt sexigt tycker jag. Verkligen min stil. Pluspoäng till min Kristian där!
Nee men asså jag blev helt skakis när jag och isabelle fick syn på honom på tunnelbanan igår. Mötte hans blick typ 3 gånger och mitt hjärta hoppa över ett slag varje gång!
Ville ta en bild med han.. men asså det passadfe inte riktigt och man vill liksom inte störa heller...
Ville bara säga nått. Men vad ska jag säga?`
"hej jag hejar på gnaget"
Ne men det var najs iaf! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0