20/12-11

Shit nu när jag kollar på datumet ser jag att det fan bara är 4 dagar kvar till julafton. Tänk den här dan för 8 år sen.. fan vad spänd man var!
Som tur är, är jag nästan klar med julklappshandlandet nu! :)
Köpte 2 idag, till Mister Christer och Isabelle, så nu har jag bara mamma kvar :)
mötte mamma i solna för att gå in på aikshoppen och få mitt simkort. Så nu har jag det, så ska se om jag fixar med min iphone ikväll!
vet att jag själv kommer få ett gnagetiphoneskal för jag kollade på ett skal idag o sa till mamma, jag tror jag passar på att köpa det här nu. Hon ba "nä det tycker jag inte"
Haha gaanska uppenbart!
Nu är jag iaf i badet och ska kolla på VPD!
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0