TJENNA!

DET HÄR ÄR EN REBUS :D :
+
Vems namn..? ;D
-
---
--
-
-
-
-
-
-
-
-
-
Rätt svar är Kristian. Kristen och en tia. hahah fattar ni ? ;D
-

Måndagen i skolan var då avklarad!
Slutade 3, så han spendera en kort kort stund med min Kristian efter skolan, innan han skulle vidare på träning!
Nu funderar jag faktiskt på att gå ut o springa. Springa = jogga. Jogga = gå ;D
hah nää men satsARN här tänker spring Midnattsloppet 2012. Bestämde att jag skulle göra det när jag var där och titta nu i år. Supermysigt ju! Dessutom är jag 16 då !
Så nu är det ut i spåret som gäller, sen fortsätter min SAW-tittninG! =)
Puss¨
Hade på mig min AIK WCT till ära för gnagets vinst igår! Tjoohoo! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0