Sugig uppdatering.. jag vet!

Men så är det ibland!
Mitt internet låg nere under halva dagen och andra halvan var jag hos Amanda på tjejmiddag! (fast 2 killar joinade en stund senare så aa ;D )  Men det var väldigt trevligt iaf, så man får tacka för det =)
Innan idag var jag först i skolan i 2 timmar och körde typ brännboll, sen åkte jag in med Leander och så mötte vi sigrid i stan. Jag och Leander köpte hårfärg så färgade jag på mig och henne sen innan amandass grej. Så näpps har helt enkelt inte kunnat blogga!
Är mörk i håret  nu igen. MEn måste färga en gång till. Lite mer chokladigare, för nu är det lite grå/grön/svart. Men det blev så för färgen räckte inte och jag avr blond innan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0