oh yeah they tell me i'm a bad boy...

Tjaaaa!
KOm nyss hem efter att ha varit på bio!
Åkte först in med isabelle och det vara bara vi som skulle gå. Men vi åkte innan till danscpompagniet och mötte då upp några tjejor och hedström och wahlström bestämde sig för att följa med, så vi såg filmen "jag saknar dig"! Den var bra. Bjöd både på humor (som egentligen inte va humor men man kunde inte låta bli att skratta..) Och sorglighet :)
Däremot var en av tvillingarna lite jobbig för hon skrek hela tiden haha  ;)
Men nu ska jag kolla klart på JUst go with it, eller min låtsasfru som den heter på svenska, sen får jag se om jag lägger mig i sängen och kollar på nått mer men jag måste upp rätt tidigt imorrn har träning från typ 10 - 16...men ingen inhomhustid så det betyder ju typ bara fys eller hur...? ååh -.-
haha nä men behöver röra på mig asså, och har saknat bandyn lite =)
Puss och krassen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0