I was oogling and oggling Little did they know that for me they were modelling

Sorry för lite kass uppdatering här va!
Men så här var det:
Efter skolan var jag med Kristian tills klockan 17 då fick jag rusa och köpa ett halvt acceskort och sedan åka till träningen som gick helt OK. Det var väldigt jobbigt idag bara.. Kan inte fatta att jag sprang typ 15 sek snabbare förra  veckan då jag hade ätit ostbågar, popcorn chips och läsk innan träningen.. haha xD
Grattis till Johanna som blev lagkapten! :D
-
Anyways.. Nu är jag hemma och blev typ superlycklig för att jag hade cola hemma, så nu ska jag äta samt kolla på Robinson. Funderar även på att kolla på "the last house on the left" en typ skräckfilm som är regisserad av Wes Craven. NI MÅSTE veta vem det är!
Han gjorde SCREAM filmerna! ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0