Hissa och Dissa!

♥Tänkte höja lite och gnälla lite medans jag steker på Malta ;D
  • STORA, härliga, mysiga stickade koftor nu till hösten.. mm :-) (snyggast med leggings eller väldigt tighta jeans)
  • Bikboks hoodies och koftor, å himla fina! Dom har en fett najs nu, en grå med typ en anka på tror jag.. vill lätt ha!'
  • Fotbollsmåndag! Fett bra program på måndagar 23.45 ;)
  • Min babe ♥

  • "Live love laugh" Sorry men är så himla trött på att allaa bloggare ba YeeeeeY "live love laugh". wihooo im so fucking special ooh sinnesfull ooh oohh, jag tycker man ska skatta sig igenom livet JAAA! Le allihopa le. Imorgon kommer en ny dag så glöm dina bekymmer. CARPE FUCKING DIEM!
  • Folk som typ berättar om sitt liv eller annat random skit för personen i kassan så kön bara blir längre och längre... suck!
  • Känslan av att ha fett/smutsigt hår... uueeeäähh!
  • ALLA FUCKING JÄVLA MOLN SOM HAR TÄCKT SOLEN HELA SOMMAREN!!!!!!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0