Hej på er!

Tänkte uppdatera lite då innan jag sätter på en film eller om det är nått på teven ;)
modemet här ute funkar inte för åskan typ har slagit ner. så jag använde christers typ dingeldongel eller vafan det heter från telia så nu har jag äntligen kommit ut på internet på min egna dator!
YEEES! :D
För en stund sen kollade jag och mamma och christer på himlen är oskyldigt blå, och den var bra. Men fyhelvette vad dom klädde sig ILLA på 70-talet asså... man får ont i ögonen!
Imorgon åker jag härifrån vid typ 13-tiden sen går planet 17.10 så jag kommer dit på kvällen. Kommer hem sen typ klockan 2 på natten, natten till fredag nästa vecka.
Ja, en ska suger. jag kommer säkert få fucking mens den här veckan och det är skiiiiiiiiittaskigt asså!! Så jävla orättvist! :( :( Men man får väll försöka lösa det på bästa sätt!
VI hörs sen babes. Love ya all!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0