Hej bloggen, tänkte uppdatera lite då da!

Förmiddagen har spenderats med att rensa klädhögen och rivit bård, och solat lite :) !
Nu har jag precis kommit ut från badrummet efter ett långt bad med veckorevyn i handen och jag känner mig fräääsch! Nyrakad och inpackning osv! :D
Ser fram emot bowlineg ikväll, ska bli kul att hitta på nått för en gång skull!
Nu sitter jag och kollar på gossip girl! Har laddat ner typ 20 filmer dom senaste dagarna så har lite film att välja mellan också. Nån som e nyfiken på vilka filmer jag har? Inte? :( jag berättar ändå ;D
  • green street hooligans *
  • Knight and day *
  • I am number four *
  • Burlesque
  • Letter to juliet *
  • the ugly truth *
  • 8 mile *
  • 127 timmar *
  • Black swan *
  • Buried
  • Dear John
  • Love and other drugs
  • No strings attached
  • Red riding hood *
  • The last song
  • The lizze Mcguire movie (;D hah)
  • the social network
  • Water for elephants
  • 2012 *
  • Robert gustavsson: Ja ä inte bitter *
  • Borta bra hemma värst *
  • grown ups
  • How do you know
  • Killers *
  • Sex and the city 2
  • Baksmällan del 2
  • Vampyrer suger *
  • Instängd 2
  • Scream 1, 2 & 4
  • Paranormal activity 1 & 2
  • Piranha *
  • The human centepied
  • Bröderna Karlsson
  • Himlen är oskyldigt blå *
haha ja det var det! Perfekt när man har tråkigt!
* = dom har jag inte sett än! ;D
--
Nu ska jag fixa hem saw-filmerna! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0