Day four: seven things that cross your mind a lot.

  1. Varför gav inte min egoistiska föräldrar mig ett syskon. Jag vill ha nån att bråka om fjärrkontrollen med. Eller som spenderar för lång tid inne på badrummet eller lånar mina saker när det är som minst lämpligast. Kanske låter konstigt. Men vill INGET hellre.. Nu är det dock försent..
  2. Undra hur jag ser ut nu..? MÅSTE. HA. EN. SPEGEL!!!!!!!
  3. Kristian babe <3
  4. HUr ska jag hinna med allt i höst!!! Matcher att spela att gå på, träna träffa kompisar och plugga. Jag måste plugga. Ååhh nej jag kommer äta massa skit för jag inte hinner med kommer äta onyttiga saker. Jag kommer bli väldigt fet. KOmmer vilja träna mycket då. glömmer skolarbete. PAAAAANIIIIIIK!!!!
  5. Hur ser det ut i tabellen?? Om AIK vinner nu och helsingborg förlorar Häcken ska förlora DIF måste spela oavgjort ååh nej det är AIK som möter DIF då kan det ju inte bli oavgjort!! Fan vi kommer aldrig klara det här. Helsingborg är föör bra. det är för många poäng emellan. Nää fuck that! SM-GULD SM-GULD SM-GULD!!
  6. Paulina du måste sluta prata med dig själv!!! *börjar prata med mig själv om arr jag pratar för mycket om mig själv..*
  7. PENGAR PENGAR PENGAR...!!! Paniiik, Jag måste ha en  jacka och skor!! Hur ska jag ha råd. Måste spara men åååh jag vill ha den här tröjan. Fan jag kommer aldrig få ihop typ 4000 till november! ååh fan hur ska jag göra. måååste ju ha en jacka!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0