Choppchopp!

Var nyss nere och åt.. det var gott det måste jag säga. Sen såg jag typ nån randomkille (eller trodde det var en random) tills jag förstod att det var en som alltid bott i min port som jag typ lekte med när jag var liten..! Hade inte sätt han på typ forever så det var intressant, gud vad han vuxit asså haha xD
--
Btw AIK (hockey) - Besegrade Brynäs med 3-2 (tror jag :P). Men det är ju kul, trots att det är en träningsmatch att veta att vi kan vara i form i år också :) Hihi. HEJA GNAGET! :D
Ikväll kanske jag och bells går på bio, men det är inte klart än.
Återkommer!
haha driver med webcameran just nu samtidigt som jag lyssnar på "la bomba"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0