@ bajenland... uuusch!

Hahaa, nä men var ute med bells, heden och sigrid. Så kom det massa människor med orangea tröjor, dom ba va e det där för nått? Jag ba aa men det är ju midnattsloppet, så bells ba aa vi drar dit! Så vi kom till typ zinken sen och lyssna på grym bas åt remmar och kolla på typsthlm utsikt by night ;) fett fint =)
Höll utkik också efter en som jag typ vet vem det är som sprang men såg inte han. Haha inte så stor chans heller XP
Men nu ska jag nig sätta på en film att ligga och dra mig till.. mmm :)
Kyssar och klemmar
Drömde förresten bästa drömmen om min Bång <3 hiihi
han är så söt med sitt földelsemärke och allt, så himla gullig jag dör lite

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0