29/8-11

Gomorron på er mina glada! =)

Just nu ha jag en inställd franska lektion så jag Leander och Jess satte oss i datasalen för att spendera tiden! ;D
Efter detta har vi gympa tror jag och sedan lunch och denna vecka bjuds det på;

  Veckans meny
Tornadoskolan
2011
Meny V. 35  
Måndag
    Kebebgryta med vitlökssås,fefferoni och ris
    
    Vegetarisk kebabgryta med vitlökssås,fefferoni och ris
Tisdag
    
    Sej med gräslökssås och kokt potatis
    Makaronilåda med bönor och grönsaker
Onsdag
    Kalvfärsbiffar med rattatouille och stekt potatis
    
    Vegetarisk bönbiffar med rattatouille och stekt potatis
Torsdag
    Pannkaka med sylt
    
    Pannkaka med sylt
Fredag
    Kyckling i currysås med jasminris
    
    Quorn i currysås med jasminris

Sådär! Vi hörs väll anatagligen efter skolan då!
pusspuss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0