28/8-11

Har övervägt att skiva ett skitargt inlägg just nu, men jag ska bara ignorera den känslan för jag är så over det där nu, så jävla trött på det så jag bryr mig inte längre. INGEN MER ANSRÄNGNING FRÅN PAOLINAS SIDA. Så är det.
--
Därför tänkte jag skriva om nått annat ist! =)
igårkväll var jag i flaten och jag badade faktiskt, eller jag tog mig i vattnet iaf! =)
Efter det drog vi hem till Jens (måste säga att jag gillar min kompis Ben väldigt mycket, supersnäll, rolig person!) och så kollade vi på madagaskar 2 haha ;D
Fast jag kollade inte så mycket xD Funderade ganska mycket ist. Bla vart  jag skulle sova (nej jag ville inte sova hemma). Funderade över att åka till Sköndal och sova där, men jag var så himla trött så jag smet in hos mig iaf. Idag spelar AIK - Syrianska. Så jag ska se på den matchen på nått sätt. Sen om det blir på tv eller live, det återstår.
Ha en bra dag"
Pao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0