2/8-11

GRATTIS AMANDA!!!! :D :D

15 år!! :D ♥
--
Hittills idag har jag solat lite, men bara lite ;)
Idag har jag tänkt mig att jag ska rensa min klädhög som legat i typ 6 dagar nu och som bara blir högre och högre! -.-
Sen ska jag typ dammsuga lägenheten också så slipper jag göra det imorrn.
Kanske träna lite om jag känner att halsen tillåter.
Kanske träffa mr X (;D) om han orkar xD för imorrn åker jag till mamma och sen på torsdag åker jag!
Japp.. det var nog det för ikväll sen ska jag bowla med Leander, wahlström, jess och en till som ännu är okänd för mig. Skulle tippa på att det är karre :)
Men ja återkommer väll senare om hur jag ser ut för dagen haha ;)
Puss!
När mitt hår var nyklippt ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0