10/8-11

Hemersa imorrn!
utcheckning k 11 och bussen kommer tyyp 19.30.. YEEEY! -.-
Ska steka sonder den sista dagen iaf, men har brant sonder ovandelen av mitt lar... uuusch! Men min mage ar ganska mork assa.. i badrumsljus ar den typ svart.  Mamma sa att jag sag ut som en kanelbulle med vita shorts haha xD
Men kommer till pappa (tror jag) pa fredag. typ runt 2-3 kanske, sa da vill jag gora natt. stan typ, kanske bio pa kvallen..? Ar fett sugen pa donkenmat iaf!!
Idag besokte jag hufvudstaden Valletta och fick med mig en vaska och en bikinioverdel :) nojd med det!
Vi hors sen horni!
Byebye!
(tycker ni ag ar inne mycket pa datan for att vara pa semester...? men ar det gratis kan man inte lata bli :) )
Bjuder pa lite bon jovi :) Den har late dor aldrig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0