Visste du att...

- 80 personer i Sverige delar samma efternamn som mig.
- jag har varit handbollsmålvakt.

- Jag har varit i Thailand 3 ggr.
- Jag önskar att jag hade fötts som kille.
- Jag har slutat med fotboll nu efter 10 år...:'(  sorgligt..
- Jag faktiskt kan gå omkring i mina gamla HAMMARBYshorts!!!! :S   ... Sssch säg inte till nån!!!!
- Jag tyvärr tror att jag är djävulens avkomma... :S

- Jag besökt Karlskrona varje år sedan jag vart liten :D
- Jag är svagt "färga håret beroende" men det börjar avta ;D
- Jag har sett alla avsnitt av "vänner" minst 5 ggr.

- Jag började gråta när jag läst ut sista twilightboken breaking dawn för att det inte fans några fler böcker att läsa om bella och edward... :'(

- Jag tycker inte om när folk gråter, det är obehagligt, gråter därför nästan ALDRIG själv.
- Jag ÄLSKAR krigsfilmer

- jag var på bio 19 ggr förra året. det är 1,583333 ggr i månaden.

- Jag SKA tatuera allmänna idrottsklubben på min underarm.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0