Visste du att... NR 2 :D

Tänkte försöka komma på saker som få vet, inte ens bellan ;)
--
  • Det absolut värsta tänkbara ätbara att äta för mig är äppelpaj/äppelkaka, jag skojar inte när jag säger att jag inte äter en bit för 500 :-
  • Jag är pälsallergiker & laktosintollerant :p
  • att jag trodde typ jag var synsk i tvåan-trean..seriöst asså.. HAHHAHA xD
  • sista gången jag grät hejdlöst var när jag fick en toalettborste i min sko... asså... haha jag orkar inte..xD
  • Att jag tycker typ  Chandler i "vänner" är jordens hetaste ;D
  • Jag oftast inte tycker om biffiga killar.. men Emmeth i twilight.. AOOOOWEmmeth Cullen ( Kellan Lutz)
  • att jag blivit typ knockad av ett cricketträ som en viss "C" svingade i mitt huvud.. xD haha!
  • Jag bott i Vendelsö och det är min moderklubb i både innebandy & fotboll ;)
  • Att när jag bode i vendelsö sköt jag en boll på en husvägg varje dag tills jag tillslut fick typ måla om den nymålade väggen... HAHAH!
  • Jag åkt ambulans ;)
  • Att min första msn hette [email protected]... Random?? hahah dööör..
  • Att jag missat en straff när jag var 5-6 år (i stolpen...) i en semifinal som gjorde att vi åkte ut  och att efter det har jag aldrig lagt en straff igen och kommer aldrig göra!
  • Matchens lirare 3 ggr ;D haha
  • Att jag var kär in en kille i typ hur länge som helst (sen kommer B*tchen Leander och snor han..;) hahahah skojjar ;D
  • när mina föräldrar sa att dom skulle skiljas sa jag "jaja får jag gå ut ch leka nu?" haha...shit
  • Att jag egentligen inte har nått emot djur, tycker vissa är jättegulliga och vill bara krama ihjäl dom!!.
  • jag är sjukt  med oteknisk...
  • När jag var mindre skulle jag vara bäst på allt annars skiter jag i de ;) det sitter kvar nu  när  jag inte vill förbättra mig på orientering när jag fått IG
  • Mina favorit:
blomma: vallmo
färg: svart
djur: elefant, tiiiiger rawr!
nummer: 17
mat: grillat (allmänt )
  • Mitt horoskop typ alltid stämmer!!!
  • jag har aldrig varit på kollo.
Nää asså va dålig den här blev.. Aja nu vet ni lite mer kanske ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0