Trevlig kväll! :D

nu är jag tillbax hem från filmen :) Först åt vi alla 3 bruschetta(stavning?)pizza på vapiano. Jättegott tyckte alla! :D
MEN VÄNTA FÖRST!!!!! Asså det var så jävla awesuuuuum!! När jag skulle hämta ut biljetterna så började jag prata och säga mitt nummer till personen i kassan och sen när jag skulle säga 16 kollade jag upp och det var NEMO i kassan!!!!!!!! aaaaaaahhhhh !!! shit så jävla coolt! och jag började typ fnittra som en liten flickA och kunde inte prata typ! jag ba sexsesexsextsexton!! hahah jag döööör! och efter jag och Isabelle var typ helt uppspelta och kalle typ så här: "Lägg aaaaaav!" hhaha
-
Aa, sen när vi skulle gå in på bion så släppte kärringjäveln inte in oss för att vi  inte var 15!?!?! ASSÅ FUCK OFF! men vi stod kvar där ett tag och sen bytte dom person till en ung gullig kille så vi provade igen, och då kom vi in!! :D :D. haha BITCH! där fick du kärringjävel! :D
-
Asså man blev så jääävla överraskad av vem mördaren var!! Hahah shiit did not see that one coming! :p
-
Påvägen hem fick kalle en liten utskällning av Lugna Gatan för att han hade skorna på sätet xD haha.
Gud vad jag babblar nu men det var jätteroligt ikväll och kalla babblade på om hur intelligent han är för att han har dyslexi typ.. :p haha jaa lilla kalle det stämmer säkert :)
Ha en fortsatt trevlig kväll alla så hörs vi!
Kyss & Klem<3<3
hahh muppobild XD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0