så här var det..:

Innan matchen gick de syrianska bollkallarna runt med ett plakat och hälsade AIK och supportarna välkomna. skitgulligt liksom! Sen ska ju de där jävla tattarna bete sig som idioter och peka fuck you och skrika fula ord.. Så jävla onödigt. Fast asså kan inte neka att jag bärja garva när dom skrek:
"visa passet, visa passet, visa passet om ni törs. visa passet om ni törs...!
hah det var ju liite roligt ändå ;D
Allt var lugnt, men efter 19 minuter (tror jag) gjorde Syrianska mål. men aikarna blev ju inte arga för det liksom, det händer ju att det blir mål liksom..? MEN, när Teteh gjorde en ooooonödig stämpling på Målvakten (vad han nu heter..) och då brakade de loss asså. Dom blev helt galna, asså trodde Fan dom skulle springa in på planen... Men de kastades in en massa skit och en knallskott kastades på domaren som fick föras till sjukhuset för typ hörselskador eller nåt.. han hör tydligen inte vad folk säger.. Men det tror jag en syrian kastade faktiskt, enligt rediosporten men jag vet inte ska inte uttala mig om det. Men det var ju AIK som började. Det var så dåligt... !!!!! Blev skitförbannad! Aja om inte domarn blivit skadad tror jag dom beslutat att fortsätta matchen men nu blev det inte så.. FUCK OM DET BLIR POÄNGAVDRAG ASSÅ!!!! *Hoppas inte hoppas inte!* bättre med att splea utan supportrar några matcher. För det är fan dom ska straffas och inte laget!!!
Vi får se vad beslutet blir sen, men en sak är säker och det är att man inte kan lägga en sån match på den där arenan.. asså det funkar bara inte -.-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0