Rubrik.

ja hallå!
Kom precis hem från restuarangen och coop bygg XD. mamma köpte typ sånna där halvgranar till altanen... aa jag vette fan!
Hörde på radion i bilen på vägen hem att DIF förlorade med 3-1 mot Norrköping. jag tycker Norrköping har öppnat den här säsongen förvånansvärt bra. Är det inte så?
Aja, vi åt i alla fall på ett ställe som heter Greken. Det är fett nice där och Georgio som äger stället är jättegenerös! Christer fick typ 2 öl gratis, mamma fick en pesto med sig hem och så skulle han bjuda på cola men jag ville inte ha :) typ ångest för alla kalorier jag fick i mig igår... höhö.
Åt panpizza, det var jättegott. det är fett med klass på stället asså :)
Köpte även med mig en überbra hankräm som han typ producerat, händerna blev så softa asså, kanonbra! :D
Nu har jag på BKhäcken-gefle på teven, men det är ju inte intressant.. sätter mig ute i solen ist. För den som är intresserad av det så kommer jag alltså inte till pappa imorrn eftersom jag ska på gnaget :)
Är det bara jag som när jag har en sån här vagn tar världens fart och typ köttar genom hela varuhuset.. HAHA :D
Awesooome! aphrodites hand cream 95 :-
Fick det här i mitt påskägg av moster! aaaaaaaah, blev skiiiiitglad, har velat ha den här krämen från body shop sååå länge. Det är med citron, så himla frääääsch!!!!! :D perfekt till sommaren! + en liten duschkräm :)
Nu med den där handkrämen och duschkrämen och bodybutter kommer jag lukta fräscht som bara den! superbra !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0