Ringen!

Kom precis hem från att ha varit i ringen en stund med Isabelle. Vi strövade bara runt där och käkade lite :)
Asså jag kissade typ på mig av garv när vi var inne på Åhléns för Isabelle tog sönder ett par solglasögon. Sen lagade hon typ dom och när hon satte tillbax dem så ramlade dom ner och gick sönder igen asså, jag tror aldrig jag skrattat så mycket!!! hon gav dom till mig för att jag skulle fixa dom så jag gjorde det men sen gick dom sönder igen, asså jag orkade inte!! skratta ihjäl mig!!
Så vi gick till leksaksavdelningen och jag blev kär i en nallebjörn!!
klocka n 21.10 ska vi på no strings attached så vi ska snart in och äta  middag, men nu ska jag snart kolla på V75, christers häst vann så det var ju roligt! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0