jOGgINgTjEj

halooo där!
sitter och väntar på när hamburgarna grillas på terassen solen skiner, kollar ner på bryggan där det bastas och badas. aaaaaah!! är inte livet härligt nu när våren kommer!!?? så himla nice :D
Efter skolan åt jag glass och aah va niiiiiiice :D
sen kom mami och hämtade mig så nu är jag häääär i nyis :p
tänkte ladda ner lite film att kolla på i helgen men jag vet inte vad jag ska se XD får fundera lite över det.
Svängde in på intersport och skaffade mig ett par joggingskor samt 2-tshirts att springa i :D AA VISST SÖRRNI, NU SKA DEN HÄR TJEJEN SKAFFA SIG EN KONDITION!!! :D
+ sommriga söta bellerina :) men dom är inte från intersport ;)
kyss & klem <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0