Hon hissar och dissar, inget man missar..!


* COOP FORUM.
förut handlade jag bara på ica maxi, men tycker maxi blivit så jävla ofräscht!!! uusch, udag blev det coop ist mycket fräschare :D

*Att det är påsklov!! jihooo va skööönt :D aaah <3<3

* Vädret! mmm man känner att sommmaren är på fet-G!!! :D

* SCREAM 4 på bio kommande veckan :D can't wait! :)

* jag vann 100 spänn mat på coop på en trisslott ;D nu ska det shoppas mat haha ;D

*  Panos emporio. dom har väldigt fina biknisar. älskar denna:






* Att mitt internet fuckar sig har på landet -.-

* Att saaakna någon och inte ha möjlighet att träffa denna ... :(

* att jag tyo är broke..:( 19 kom nu 19 kom nu.

* När man förväntar sig något, och sen ba nä så inträffar det inte...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0