Guys, guess whats up!!!

The freakin' majbrasa var nerbränd!!!! Asså fyfan va tråkigt. Tänk alla barn som blir ledsna över det där :(
Jag tycker bara det är onödigt tråkig dålig stil.. Illa asså..
Aja, får se vad som händer nu om dom hinner bygga upp nån ny brasa eller om vi drar till Sköndal eller nått ;D japp det återstår att se. Det finns ju ändå 2 dar att samla ihop grenar på, men asså jag förstår verkligen om dom som ansvarar för det där inte orkar eller har någon lust när skitungar förstör, dom kan ju bara elda upp den igen liksom..
--
Osså brukar dom fixa med lotteri och grejjer har jag för mig..? Är det inte så? Har dom fortfarnade kvar det för det brukade vara där när jag var mindre. (har inte varit på Skarpnäcks på 7 år..)
--
Jaja nu ska vi vara glada! =D Ska kolla påm 2 & 1/2 män nu ;)
Ciaaaooo<33
Thats a fat ass majbrasa ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0