back on track

jupp, jag bestämde mig för att ha en blogg ändå ;) saknade det lite faktiskt :'(   ;D
Men nu kära babes är jag häääääääär! och jag lämnar er inte  XDXDXDXDXDXDXDXD
Vad gjorde jag idag då...? höhö
Efter skolan skulle typ jag och Bells baka chokladbollar, men vi FAILA BIG TIME asså... det gick inte att göra bollar av typ "smeten" så vi gjorde en stor klump av den..? asså herreguuu!!
l
Lite senare åkte jag på et typ möte med laget och vi åt pizza och grejjer. Nice :D vi diskuterade framtiden osv.. vi planerar att spela i killserie nästa år, fett ruligt :D
japp får se hur det blir med det! :)
vi hörs senare el imorrrn laaaave yaa Byebye <3<3<3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0