"Å vi é AIK" på spotify el itunes alla!!!!!! =D

Nu sitter jag med "å vi e aik" på repeat på spotify och väntar på att åka till stan med bells sen och köpa present till Karre som fyller år imorrn!! =D <3
Blev jätteledsen idag när jag gjort klart ett arbete i NO och så plötsligt stängs datorn av helt random och allt raderas... Väldigt synd eftersom jag då fick göra om allt och inte fick tid till att börja med SO-uppgiften-...:(
Menmen har lite idéer i huvudet om vad jag ska skriva och den ska lämnas in på onsdag så jag ska ha tid att fixa klart det. Är i alla fall glad att jag fick klart en grej, och ikväll ska jag plugga svenska och franska.. Ruligt!! -.-
'--
Aa men vi hörs sen hörrni! ¨
Ciao<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0