19/4-11

Åhh raderade  mitt inlägg jag nyss gjort.. FAN!
--
Grattis Matilda på födelsedagen!! välkommen till 15-åringarna ;D Ha en trevlig dag! :)
--
japp, sitter på balkongen med en skål havregrynsgröt euuwäk :( men kom inte på nått bättre ;) är ny duschad och sitter i den varma solen efter en skön joggingrunda, kan det bli bättre :D ''
jag kom helt vilse när jag sprang men hitta till slut tillbaka som tur é. känslan när man sprungit klart är så jävla skön och man blir på bra humör resten av dagen! :D
-
Ska snart åka in med brudarna till stan och gå på promenad, vill gå den där slingan runt djurgårn, får se vad dom säger om det :) jaja hörs senare:)
Kyss & Klem<3<3<3
'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0